Garantie si retur  - 1 -

 

Inainte de toate, va rugam sa ne contactati! Telefonic---------------, sau prin e-mail comenzi@proutilshop.ro

   

1. Toate produsele comercializate de către magazinul online www.proutilshop.ro , beneficiază de garanție conform legislației în vigoare și condițiilor comerciale ale producătorilor și distribuitorilor - toate produsele sunt noi (cu excepția celor resigilate), în ambalaje originale. Garanția produselor comercializate de către Proutilshop.ro este asigurată de către service-urile autorizate ale distribuitorilor sau producătorilor, prin predarea acestora în cazul lipsei conformității, către centrul de preluare al garanțiilor proutilshop.ro, sau direct către centrele de service autorizate specificate în certificatul de garanție.


2. Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de garantia legala de conformitate, specifica legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

3. Proutilshop garanteaza integritatea produselor comandate de pe site pe timpul transportului si pana in momentul livrarii. Produsele, acolo unde este cazul, sunt insotite de certificatul de garantie original emis de producator, importator sau furnizor. In functie de produse si de furnizori, se asigura garantii cuprinse intre 3 luni si 2 ani.

4. Produsele predate in centrul de preluare garantii Proutilshop, care nu sunt ridicate in termen de 90 de zile de la data instiintarii de ridicare, vor intra in proprietatea Proutilshop.
Se va percepe o taxa de depozitare de 10 Ron/ saptamana, incepand cu a 7-a zi calendaristica de la data instiintarii de ridicare.


Retur simplu in 14 zile calendaristice

La Proutilshop, returnezi simplu. Daca, din orice motiv, nu esti multumit de un produs pe care l-ai cumparat de la noi, poti sa il returnezi in termen de 14 zile calendaristice de cand ai intrat in posesia fizica a produselor. Produsele pot fi returnate completand formularul de retur sau in magazinul------.
Inainte de a returna un produs citeste conditiile de retur specifice produsului, detaliate mai jos.


Returul produselor in cativa pasi:
    1. Mergi in magazin, dupa ce te asiguri ca produsul indeplineste conditiile de retur de mai jos.
    2. Sau, completezi formularul de retur, asigurandu-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur(acesta este un model si nu este obligatoriu).
    3. Selectezi din formular una dintre optiunile de retur: schimb cu un produs diferit vandut de Proutilshop, sau rambursarea sumei de bani platite la cumparare
    4. Dupa aprobarea cererii de retur, vom trimite curierul la tine sa ridice produsul pe care vrei sa il returnezi

Daca ai optat pentru rambursarea sumei platite la cumparare si produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur sau pe card, daca ai platit cu cardul. Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul tau in maxim 14 zile calendaristice de la --------------------.
Daca alegi sa returnezi produsul completand formularul de retur si sa trimitem curierul la tine pentru ridicarea produsului, costul de transport va fi platit de catre tine. Costul estimativ va fi comunicat de unul din agentii nostri.


Ce conditii trebuie sa indeplineasca produsele:

Poti returna produsele in termen de 14 de zile calendaristice de la data la care clientul a intrat in posesia produselor. Asadar, pentru a fi luat in considerare, formularul de retur poate fi trimis cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii/ ridicarii (din magazin) produsului.
Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original (daca este posibil), insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, daca a fost emis de producator/ distribuitor si toate documentele cu care ti-au fost livrate.
Daca produsele pe care ti le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnezi produsele trebuie sa returnezi si cadourile.
Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.


ATENTIE!:

Produsele de tip comanda speciala, indiferent de categorie nu pot fi returnate.
- Produsele din aceasta categorie, aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.


*Un produs este eligibil pentru retur, daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, socuri electrice) si nu face parte din exceptiile mentionate.

 

----------------------------------------------------------------------------

 

Politica De Retur  - 2 -

     Daca in decurs de 14 zile calendaristice, din diferite motive, doriti sa renuntati la achizitionarea produsului dumneavoastra, puteti sa faceti cerere de retur si la sfarsitulprocedurii veti primi banii inapoi in cont.
Produsul se va retrimite la furnizor, obligatoriu nefolosit si in ambalajul original, fara ca acest ambalaj sa fie rupt sau deteriorat in nici un fel. Nu se pot returna produse cu motor termic care au fost folosite si/ sau alimentate cu benzina si ulei, daca motivul returului tine de alte aspecte decat functionarea incorecta, necorespunzatoare sau nerespectarea caracteristicilor tehnice prezentate in pagina de produs.
Informarea privind renuntarea se face numai in scris completand formularul urmator: ………….
Returul banilor se face numai in cont bancar. Nu acceptam sa efectuam returul in numerar.
Suma returnata va fi: valoarea produsului/ produselor. Aceasta nu include taxa de transport pe care ati platit-o initial.
Banii se vor returna numai dupa ce produsul a fost primit de catre SC Proutil SRL si a fost verificat privind distrugerile, deteriorarile mecanice cum ar fi indoiri, gauriri, zgarieturi, infundari, crapaturi ale materialelor care intra in componenta produselor.
Daca produsul prezinta deteriorari si distrugeri mecanice www.proutilshop.ro si SC Proutil SRL isi rezerva dreptul sa nu despagubeasca clientul, produsul fiind returnat la client pe cheltuiala acestuia.
   PRODUSELE COMANDATE SE VERIFICA  ATENT LA  PRIMIREA LOR , VERIFICAREA SE FACE IN FATA CURIERULUI.

Daca primesti Produsul lovit/deteriorat
 www.proutilshop.ro va pune la dispozitie posibilitatea deschiderii coletului la livrare.
   In cazul in care curierul refuza deschiderea coletului inainte de plata sau observati ca pachetul este deteriorat, va rugam sa ne contactati imediat la nr. de telefon: …………...
   In cazul coletelor care prezinta deteriorari vizibile la primirea de la curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovada, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat, in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.
   Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
    Produsele reclamate ulterior, ca fiind deteriorate de la curier, nu vor fi primite la retur, deoarece toate produsele trimise de noi sunt cu DESCHIDERE COLET in prezenta agentului de curierat
     Coletele asigurate sunt insotite de o clauza speciala, deoarece acestea trebuie verificate in prezenta agentului de curierat pentru a stabili daca starea produsului este intacta. Nu receptionati coletele asigurate deteriorate, pentru ca www.proutilshop.ro  nu mai poate sa va restituie contravaloarea sau sa va schimbe produsul, acesta fiind asigurat la firma transportatoare. Daca la deschiderea coletului asigurat, produsul este spart, distrus, crapat, deteriorat, refuzati coletul si luati legatura cu unul din operatorii nostri la tel: ………….
     Daca produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie, vor fi inlocuite pe loc cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris catre www.proutilshop.ro in termen de 24 de ore de la receptionarea produsului defect. Daca produsul nu mai este disponibil, la alegerea clientului, fie se va inlocui cu un produs similar, fie se va returna contravaloarea acestuia in contul persoanei fizice sau juridice care a platiti contravaloarea initiala a produsului/produselor;
     Cheltuielile de transport vor fi suportate integral www.proutilshop.ro  daca notificarea se va face in maxim 24h la adresa de mail: ………………….
     Daca notificarea se va face ulterior termenului sus mentionat de 24h de ore, produsele fac obiectul garantiei si se va respecta termenul de 15-20 zile pt reparatii.
     Returul produselor se supune ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, cu modificarile si completarile ulterioare:
     „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.”
In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila lui www.proutilshop.ro colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta: bumireli.ro).

Procedura de returnare

    In cazul in care doriti sa returnati un produs, va rugam sa urmati urmatorii pasi:
1 Trimiteti un mail pe adresa: comenzi@proutilshop.ro in care specificati :
Denumirea produsului, seria , datele cumneavoastra de contact, cont bancar necesar retrimiterii contravalorii produsului,motivul returului.
2 Asteptati ca in maxim 3 zile sa fiti contactat de catre un operator .
3 Daca se hotaraste retrimiterea produsului, acesta va fi trimis la:
SC Proutil SRL: str ……………. Oradea, Jud. Bihor, Tel: ………...
Produsul va fi in ambalajul original cu toate accesoriile si piesele .
TRANSPORTUL COLETULUI IN SITUATIA DE RETUR ESTE ACHITAT DE CLIENT.
CONTRAVALOAREA PRODUSULUI VA FI TRANSFERATA IN CONTUL CLIENTULUIU IN 15 ZILE DE LA REPRIMIREA LUI DE CATRE www.proutilshop.ro 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Dreptul de returnare a produselor se acordă numai persoanelor fizice care au lansat comanda online pe acest site.
Dreptul de returnare al produselor cumpărate nu se aplica în cazul persoanelor juridice.

Cumpărătorul este rugat a ne anunța despre intenția lui și telefonic, în caz contrar returnarea poate să nu fie luată în considerare! Mulțumim pentru intelegere.


Nu se acceptă returnarea produselor în următoarele cazuri:
      
    1. - produse executate după specificațiile consumatorului
    2. - produse personalizate în mod clar pentru cumpărător
    3. - acele produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid
    4. - produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau igienice, care au fost desigilate de consumator
    5. - produse care sunt inseparabil amestecate cu alte produse sau materiale
    6. - produsele cu ambalajul deteriorat
    7. - produsele fără etichetele și inscripționările specifice
    8. - produsele care nu se află în ambalajul original
    9. - produsele lipsite de accesoriile și componentele originale, care făceau parte la livrare
    10. - piesele care prezintă urme de uzură, montaj sau lovire
    11. - produsele neinsoțite de copia facturii de achiziție

În calitate de vânzător ne rezervăm dreptul să solicităm daune cumpărătorului, în condițiile legislației în vigoare, atunci când considerăm că acțiunile cumpărătorului au fost cu rea intenție. Vânzătorul iși poate rezerva dreptul de a  refuza retururile în cazul în care cumpărătorul abuzează de politica privind returnarea produselor cumpărate.